عالی ترین لپ تاپ های سبک وزن در بازار

عالی ترین لپ تاپ های سبک وزن در بازار

اندازه کم و ویژگی جابجایی آسان ویژگی هایی هستند که در حال حاضر در محل های فروش

لپ تاپ توجه ویژه ای به آنها می شود و بر اساس همین اساس که رایانه های همراه هر میزان

بیشتر با ساخت کوچک تر و وزن پایین تر ساخته می گردد. با ادامه روند هوشمندسازی ابزار

مختلف، کنونا هرچیزی در روند تبدیل شدن به یک رایانه می باشد.

 

تلفن همراه، ساعت، تلویزیون و حتی یخچال و فریزرها و قهوه سازها به پردازنده و حافظه مجهز می شوند تا وظایف خود را انجام دهند. سیستم های محاسباتی به اندازه ای کوچک شده اند که می توانند در دستگاه هایی با اندازه های مختلف جای بگیرند.

اندازه کوچک و قابلیت حمل راحت ویژگی هایی هستند که در حال حاضر در بازار لپ تاپ توجه ویژه ای به آنها می شود و بر همین اساس که لپ تاپ ها هرچه بیشتر با طراحی جمع و جور و وزن کمتر تولید می شوند. در ادامه با برخی از بهترین لپ تاپ های سبک وزن حال حاضر بیشتر آشنا می شویم.

 

دل XPS 13

 

لپ تاپ, لپ تاپ های سبک وزن,اخبار تکنولوژی

لپ تاپ XPS 13  دل

 

اگرچه با لپ تاپی ۱۳ اینچی طرف هستیم اما به لطف نمایشگری بدون حاشیه اندازه بدنه دل XPS 13 نزدیک به یک لپ تاپ ۱۱ اینچی است. این محصول سبک وزن دل در چند مدل عرضه می شود که امکان انتخاب گزینه هایی با نمایشگر لمسی نیز وجود دارد. در حالت پایه دل XPS 13 به پردازنده نسل ششم اینتل Core i3، ۴ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره سازی حالت جامد مجهز است. این مدل ۸۰۰ دلار قیمت دارد.


اپل مک بوک ایر

 

لپ تاپ اپل مک بوک ایر, لپ تاپ های سبک وزن,اخبار تکنولوژی

مک بوک ایر به حافظه ذخیره سازی فلش ۱۲۸ گیگابایتی مجهز شده است

 

خانواده ایر به منظور ارائه لپ تاپی سبک وزن با قابلیت حمل راحت توسط شرکت اپل شکل گرفت اما با ارتقا فناوری و به کارگیری سخت افزارهای قدرتمند امروزه به یک دستگاه توانمند نیز تبدیل شده است. در نسل جدید مک بوک ایر پردازنده اینتل Core i5 با فرکانس پردازشی ۱٫۶ گیگاهرتز به همراه ۴ گیگابایت حافظه رم LPDDR3 بکار گرفته شده اند. مک بوک ایر در دو مدل ۱۱ اینچی و ۱۳ اینچی در دسترس است که هر دو وضوح ۱۴۴۰×۹۰۰ پیکسل را در کنار تراشه گرافیک مجتمع اینتل ۵۰۰۰ ارائه می کنند. این محصول به حافظه ذخیره سازی فلش ۱۲۸ گیگابایتی مجهز شده است.


لنوو یوگا ۹۰۰

 

لپ تاپ لنوو یوگا ۹۰۰, لپ تاپ های سبک وزن,اخبار تکنولوژی

لپ تاپ لنوو یوگا ۹۰۰ به پردازنده اینتل Core i7 با فرکانس پردازشی ۲٫۵ گیگاهرتز مجهز شده است

 

لنوو یوگا ۹۰۰ برچسب قیمت ۱۲۰۰ دلاری را یدک می کشد و یکی از گزینه های گران قیمت این فهرست است اما سخت افزار قدرتمند این دستگاه قیمت بالای آن را توجیه می کند. این دستگاه هیبریدی به پردازنده اینتل Core i7 با فرکانس پردازشی ۲٫۵ گیگاهرتز و ۸ گیگابایت حافظه رم مجهز شده و از این رو هیچ گونه کندی در انجام کارهای روزانه، وبگردی و بازی های سبک احساس نخواهید کرد. بلندگوهای لنوو یوگا ۹۰۰ به فناوری دالبی DAX2 مجهز شده و در کنار نمایشگر ۱۳ اینچی با وضوح ۳۲۰۰×۱۸۰۰ پیکسل تجربه مولتی مدیا خوبی با این دستگاه خواهید داشت.

 



به چه شکل با راحت ترین روش خرید کاندوم را به فعلیت برسانیم

راحت ترین و بااطمینان ترین روش خریداری کاندوم را این سایت برای شما هدوستان عزیز فراهم کرده است به این گونه که برای خریداری کاندوم  برخلاف سایت های دیگر که یک سردرگمی ایجاد میکنند و قیمت های خریداری کاندوم مشخص نمی باشد وبرای پیدا کردن محصولات باید سایت را زیر و رو کرد این سایت مستقیما محصولات وقیمت آن ها را نمایش می دهد وهیچ سردرگمی برای شما ایجاد نمی کند  .

موضوع این وب سایت  کاندوم فضایی می باشد.

مورد اول: تحریک بانو به وسیله ی بازی کردن با موهای وی:


از نوک انگشتان سبابه و انگشت برزگ تر خود برای ماساژ دادن شقیقه‌های سر بانویتان بهره بجویید.بعد بادستی موهایش را ماساژدهید وبا دست دیگر اورا در آغوش بکشید

دقت داشته باشید که این عمل را ازروی احساس به همسرتان انجام دهید.


ولطافتی که ازآن در این عمل بهره می گیرید بیان گر دوست داشتن اوباشد مبادا رفتار یا گفتار عمد یا غیر عمدی خود ذهن اورا به چیز دیگر مشغول کنید و او گمان کند فقط یک ابزار بازی برای شماست شما باید با رفتارتان این حقیقت را بفهمانید که شمابرای او و اوبرای شماست .


این روش را عموما خیلی از زوجین انجام می دهند چراکه نشانه ی دوست داشتن است.


روش دوم: تحریک همسرتان با مکیدن اطراف گردن

اکثربانوهازمانی زمانی که موهایشان را نوازش می کنید واز روی صورتشان کنار می زنید وبااحساس گردن آن هارا می مکید ومی بوسید وبه آرامی گاز می گیرید بسیار لذت می برند واین عمل را خیلی دوست دارند واحساساتشان را برمی انگیزد.

توصیه می شودبه هنگام عشقبازی با همسرتان ارتباط چشمی و کلامی را با او قطع نکنید؛ بیان احساسات عاشقانه در قبل، هنگام و بعد از رابطه   به زن احساس محبوبیت و امنیت می‌دهد. این را بدانید که ارتباط چشمی بین دو نفر نیرومندترین

و موثرترین ارتباطات است که پیامدش فعال شدن چرخه‌های دیگر بدن هر دو طرف است.


تحریک جنسی زن با بوسیدن و لیسیدن گونه‌ها

بوسیدن و لیس زدن گونه‌ها نقش بسیار مهمی در تحریک جنسی زنان دارند. همچنین گونه‌ها نشانگرهای بسیار مناسبی برای تشخیص تحریک شدن زنان هستند که غالبا با سرخ شدن گونه‌ها می‌توانید از تحریک شدن همسرتان با خبر شوید.


تحریک زنان با نوازش از پشت


قابل توصیف نیست وقتى که شما او را به پهلو می‌خوابانید در حالی‌که پشتش به طرف شما است و به نرمى بدنش را از بالا به پائین می‌بوسید و نوازش می‌کنید. در این حرکت می‌توانید انگشت خود را روی مهره‌ها بالا و پایین ببرید و کمر او را مالش دهید. زنان عاشق این حرکت هستند.


لیسیدن و نوازش ران زن

چه او عریان باشد یا لباسی برای رابطه  جنسى پوشیده باشد، پاهایش را از هم باز کنید و چند دقیقه با دست به نوازش داخل و خارج ران‌هایش بپردازید.

نکته بسیار مهم: در طی مراحل پیش نوازی برای آن که مرد بداند چه کار باید بکند،
لازم است زن نیز مردش را کمک کند. زن با دادن بازخوردهای روشن و واضح، می‌تواند مرد را از وضعیت فعلی حالت روحی و جسمی‌اش آگاه سازد و در بهینه و سودمند کردن پیش نوازی کمک رساند. بازخورد‌های روشن و واضح زن، پلی برای تحریک شدن بیشتر توسط مرد است.


در حین پیش نوازی، زنان با گفتن جملات دلگرم کننده به همسرشان، می‌توانند این اطمینان را به آنان بدهند که بدون نگرانی و استرس از این که آیا تحریک شده است یا نه؟ آیا درست انجام می‌دهم یا نه؟ آیا از این نوع حرکت خوشش می‌آید یا نه؟ و... به کارشان ادامه دهند.


آموزش ماساژ جنسی بدن زن قبل از نزدیکی

 

نوازش پشت و روی زانوها

چه در حال معاشقه باشید یا فقط شروع به نوازش کرده باشید، قرار دادن زانوهایش روى شانه‌هایتان و مالش آنها راه خوبى براى تحریک احساسات اوست. در حالی‌که او به پشت دراز کشیده است و یک پایش را بالا برده، آنرا در امتداد بدنتان قرار داده و


به سراغ قسمت پشت زانوها بروید. ببوسید و به آرامى این نواحى و اطرافش را بلیسید. (اگر روى شکم خوابیده است، کار شما راحت‌تر می‌شود.) هر کدام از زانوها را با دستانتان نوازش کرده و سپس آنها را از سمتى به سمت دیگر ببوسید.
هنگام بوسیدن زانوها با دست ساق پایش را بالا و پائین ببرید.

نکته: گاز نگیرید یا خیلى محکم نبوسید؛ این نواحى حساس هستند و صرفا در چنین قسمتهائى فقط نوازش کنید.


نوازش و بوسیدن دست‌ها و مچ‌ها

روش‌های تحریک زن برای برقراری رابطه  جنسی - نوازش و بوسیدن دست‌ها و مچ‌ها

دست همسرتان را بگیرید به طورى که کف دست‌ها به طرف بالا باشد و با هر دو شست به ملایمت کف دستش را نوازش کنید ضمن اینکه بقیه انگشتانتان همزمان سمت دیگر دستش را نوازش می‌کند. کم کم به سمت پائین پیشروى کنید تا به مچ دست‌ها برسید.


در حالیکه از وقایع روزانه‌اش می‌پرسید سر انگشتانتان را به سمت مچ و ساعدش حرکت دهید. پس از چند دقیقه نوازش کردن، با لب‌ها، دندان و زبانتان قسمت داخلى مچ را بلیسید و به نرمى گاز بگیرید.


لیسیدن لاله گوش زنان

نرمه گوش را داخل دهانتان بگیرید و با مگیدن آن را تحریک کنید. سپس سراغ قسمت بالائى گوش رفته و آرام با دندان گازش بگیرید. قبل از انجام هر کارى، با انگشتانتان به آرامى موهایش را از روى گوشش کنار بزنید؛ سپس روى گردنش بسمت بالا نفس بکشید تا به محل مذکور برسید.


نوازش و بوسیدن شکم زنان

دور کمرش را با هر دو دست بگیرید و وقتى به اندازه کافى به شکمش نزدیک شدید بوى عطرش را استنشاق کنید. سپس شکمش را از یک سمت تا سمت دیگر ببوسید و گه‌گاه با زبانتان آنرا لیس بزنید.


نقش پاها در تحریک جنسی زن

هم به عنوان بخشى از عادات معاشقه و هم به قصد آرامش بخشیدن به زن، پس از یک روز سخت کاری، مالش پاها به طرز باور نکردنى شما را به اهدافتان خواهد رساند. کمى روغن ماساژ یا کرم بدن روى دستتان گذاشته و به هم بمالید تا گرم شود

و با مالش وسط کف پاهایش شروع کنید. به آرامى به سمت پنجه ها و سپس به سمت پاشنه بروید. مراقب باشید قلقلکش ندهید.

موضوع این وب سایت خرید اینترنتی کاندوم می باشد.

دیزاین شیک و ملوس برای دو برادر زیبا کوچولو


دکوراسیونی شیک و ملوس برای دو برادر زیبا کوچولو


دیزاین شیک و ملوس و دیزاین شیک و ملوس این اتاق خیلی

 کوچولو ، جوی عالی برای دو نوزاد فراهم آورده است.

بیان وضعیت

یک تختخواب دو طبقه از قدیمی ترین ابزار برای جاهای کم حجم است که تا کنون درلیست برترین ها

باقیمانده می باشد. نه تنها این تختخواب ها راه حلی عالی برای حداکثر استفاده از فضا هستند، بلکه همانند یک دژ و یا فضایی سرگرم کننده مورد علاقه کودکان می باشند.

این مدل که قفسه های بسیار دارد، دارای یک تخت نوجوان در زیر، راه حلی مناسب برای اتاق های باریک است. کشوهای بزرگ آن می تواند به عنوان یک صندوق انباری و یا کشوی زیر تخت به کار رود.

 

دکوراسیون


فضاهای مکعبی
این فضای دیواری از 12 مکعب کوچک، 2 قفسه و یک میز متحرک تشکیل شده است. در اینجا به اندازه کافی قفسه وجود دارد تا به هر یک  از دخترها اختصاص یابد. اسباب بازی های ترک زرد رنگ درون قفسه ها و بالای آن، بین نشیمن و میز بازی قابل جابجایی است.

 

دکوراسیون

نگهداری وسایل

وسایل را می توان در همه جا نگهداری نمود. هر قطعه از اثاث این اتاق همانند یک انباری است. این مدل مکعبی پر فضا این امکان را به دختران می دهد که یک انباری قابل دسترس داشته و همچنین دکور اتاق را زشت نکنند.

دکوراسیون

نقاشی بکشید
مکعب ها فقط به عنوان انباری به کار نمی روند بلکه همانند یک فضای هنری نیز هستند. نقاشی گچی بر قسمت های خالی به اسم خالق شان ثبت می گردد.

دکوراسیون

فضاهایی هوشمندانه
مطمئن شوید که هر تکه از اثاثیه فضایی مناسب را اشغال کرده است. پر کردن یک اتاق کوچک با وسایل بزرگ کار درستی نیست. تخت دو طبقه مشکلات چندی را در این اتاق رفع می کند. این تخت فضایی برای کمدی در زیر آن و همچنین برای تخت بالایی بوجود می آورد. بعلاوه یک انبار مخفی و طاقچه ای در پایین تخت قرار می گیرد.

دکوراسیون

راه حلی برای روشنایی
در یک اتاق مشترک باید فضاها چند کاره باشند و بالای تخت ها ممکن است با مشکل نور مواجه باشند. دقت کنید که چراغ های مطالعه بر روی دیوار قرار دهید. برای روشنایی کل اتاق، لامپ های آویزان نیز کاربردی هستند. آنها می توانند در سقف های بلند با افزودن خصیصه ای دیگر بر اتاق به عنوان دکور به کار روند.

 

دکوراسیون

انباری مخفی
وجود انباری جلوی برخی بهم ریختگی های اتاق های شلوغ مشترک را می گیرد. کمدی که زیر تخت فوقانی در زاویه ای از اتاق قرار گرفته، براحتی لباس های دختران را می پوشاند. همچنین ترکیب تختخواب، اتاق را برای میز بازی، عسلی ها و تابلوی اعلانات کارهای هنری آماده می کند.

دکوراسیون

کمدی ایستاده
این قفسه کتاب درخشان محکم مشتمل بر قفسه های 18 سانتی، برای آپارتمان های شهری ثروتی محسوب می گردد. قفسه ها و جعبه های رنگی به رنگ های زنده اتاق دختران می افزاید. برای حفظ احساس شکوفایی و تازگی اتاق، اثاثیه سفید رنگ، فضای بصری اتاق را جلوه بیشتری داده و به دکوراسیون آن اجازه می دهد با دختران بالغ همراه گردد.

دکوراسیون

جزئیاتی گویا
میز آرایش همواره یک فضای نمایش ایده آل است. حروف تراشیده شده چوبی، نام دختران را هجی کرده و فضای هر یک را اختصاصی می کند.

دکوراسیون

طراوتی مصنوعی
گلهای مصنوعی باید بازتابی از تم رنگی تختخواب باشند. این زیبایی های مصنوعی می توانند هنر دستی فوق العاده ای برای کودکانتان باشند تا با ساخت آنها احساس غرور نمایند.

دکوراسیون