مانند آب نوشیدن مسافرت کنید!


مانند آب خوردن مسافرت کنیم!


من و زنم زمان بسیاری بود انگیزه یک مسافرت چند هفته ای تفریحی به ترکیه رو داریم؛ حدس می رود افراد هم این تجربه رو داشتید که در مدت روز، تعدادی پی ام از آژانس‌های مسافرتی دریافت کنید. ابتدابا چند تا از شماره‌های دریافتی تماس حاصل کردیم، ولی خیلی راضی نشدیم، از سوی دیگر هم چون یک دفعه برنامه ریزی کردیم، گزینه‌های زیادی برای انتخاب نداشتیم، ترجیح هر دوی ما این بود که بتونیم با توجه به کوتاه مدت بودن سفر، ساعت پرواز و محل اقامت مان در استانبول رو جوری انتخاب کنیم که بتونیم حداکثر استفاده از زمان را ببریم.


کم کم داشتیم از خیر سفر می‌گذشتیم که یکی از دوستانمان پرسید: «حالا که شما انقدر دوست دارید برنامه‌ سفر را خودتان بچینید چرا به صورت آنلاین بلیط نمی‌خرید؟!» اما مساله ما فقط بلیط نبود، ما باید هتل هم رزرو می‌کردیم، اینطوری شد که دوستمان به ما سفرستان را معرفی کرد، دوست ما تجربه‌ خرید بلیط هواپیما رو داشت و به ما گفت تا حالا هتل رزرو نکرده، اما انقدر از خرید بلیطش راضی بود که بخواهد به ما اینجا را پیشنهاد کند.


ابتدا با کمی تردید به سراغ این کار رفتم، شاید همان حس تردید و دودلی که خیلی از ما زمان خرید اینترنتی با آن مواجه می شویم، چراکه مبلغ کمی هم نبود و من به این فکر می‌کردم که اگه مشکلی زمان خرید پیش بیاید چکار باید انجام دهم! برهمین اساس پیش از خرید آنلاین با پشتیبانی تماس گرفتم، خانم خوش‌برخوردی که آنسوی خط بود حس خیلی خوبی به من داد و با حوصله به همه سوال‌هایم جواب داد و من متوجه شدم می توانم چه خدماتی رو به صورت آنلاین رزرو کنم. زمانیکه تلفن را قطع کردم، کاملا از تصمیم برای خرید از سفرستان مطمئن شدم.


سایت سفرستان طراحی راحت و خوبی داشت، اول به بخش هتل رفتم و با انتخاب هتل به مرحله‌ بعد راهنمایی شدم، چند گزینه برای هتل داشتم، سایت این امکان رو به من می‌داد که اطلاعات و عکس‌های هتل رو بررسی کنیم و بالاخره توانستیم همان چیزی را که می‌خواستم انتخاب کرده، خیلی راحت و سریع اطلاعات رو تایید و در پایان به صفحه‌ پرداخت رسیدم. البته باید بگم که از همان ابتدا عضو سایت شده‌ بودم.


همین مراحل رو برای خرید بلیط هم انجام دادیم؛ برای اطمینان با دفتر سفرستان یک بار دیگه تماس گرفتیم تا در مورد رزرو اتاقمان مطمئن شویم. وقتی به استانبول رسیدیم و کلید اتاق را تحویل گرفتیم، به حدی رزرو هتل، خرید بلیط و سفر به ما چسبید که تصمیم گرفتیم همین لحظه تجربه‌ خریدمان را به اشتراک بگذاریم. فکر کنم برای کسانی مثل ما که می خواهند برنامه‌ سفر را خودشان هماهنگ کنند، بهترین انتخاب است.

 

روش های برگزیدن باکلاس ترین رنگ کابینت آشپزخانه

نکته های برگزیدن جذابترین رنگ کابینت آشپزخانه


نکته های برگزیدن زیباترین رنگ کابینت آشپزخانه: انتخاب رنگ برای زیباسازی آشپزخانه

و ویژه کابینت ها در طراحی آشپزخانه اهمیت زیادی دارد و تکنیک برگزیدن جذابترین

پینک کابینت آشپزخانه به شما در این زمینه کمک میکند. رنگها می توانند شکل آشپزخانه راتغییر دهند و

 حس آن را دگرگون کنند،این نکته جالب هست دلگیر ترین و یک شکل ترین آشپزخانه را هم متحول دهند. البته توجه به ابعاد

فضای آشپزخانه برای  انتخاب صحیح رنگها بسیار بااهمیت می باشد. چنانچه آشپزخانه کوچک و تاریک است نیاز به رنگهای گرم و روشن دارد تا با کمک آن فضا را روشن کند.

همچنین یک فضای بزرگ و بی روح نیازمند رنگهایی تند و جذاب است. اگرچه تک رنگ همیشه شیک  است. کمی جسارت نیاز  است تا بتوان از رنگ های شاد و زنده استفاده کرد.

 استفاده از  رنگ کابینت  که با چیدمان کلی آشپزخانه هماهنگ باشد. باید به این نکته توجه داشت  که رنگها با نور تغییر می کنند. روشنایی طبیعی روز شدت رنگ را افزایش  می دهد ولی نورپردازی هوشمندانه می تواند درجه رنگ و حس القایی آن را تغییر دهد.


رنگ های روشن غالب تر از رنگ های تیره به نظر می رسند ز یرا رنگ های روشن  نور را بازتاب داده و درخشان به نظر می رسند  و  همین  امر  موجب جلب  توجه  بیشتر  می شود. این 

  قاعده را  می توان در  رنگ آمیزی  و  انتخاب رنگ دکوراسیون  آشپزخانه برای بیشتر جلوه دادن سطوح دلخواه به کار ،برد.  اگر  فضایی  دارای  مقادیر متوسطی  از رنگ تیره و  مقادیر   اندکی رنگ روشن  باشد چشم به فضای  روشن تر جلب می شود . بنابراین مهم است که برای جلب توجه از رنگ قوی با نور زیاد استفاده شود.

رنگ قرمز از آن دسته رنگ های مدرنی است که طرفداران خاص خود را دارد. باید توجه داشته باشید که اگر این رنگ را برای فضای داخلی خود استفاده می کنید نیاز مند فضایی نسبتا بزرگ است

. چرا که رنگ قرمز در فضاهای کوچک شما فضای شما را گرفته تر می کند به خصوص اگر در ترکیب با رنگ هایی همچون سیاه در فضا بنشیند، نکته ی مهم دیگر این است

که اگر شما رنگ قرمز را برای فضای داخلی خود انتخاب می کنید برای روی اپن خود لوازم و وسایل کمتری قرار دهید چرا که رنگ قرمز به اندازه ی کافی فضای شما شلوغ می کند .

رنگ هایی به طیف سبز به خوبی می تواند برای آشپزخانه های خاص در نظر گرفته شود. برای ترکیب رنگ سبز با سایر رنگ ها رنگ زرد می تواند بهترین گزینه باشد. رنگ سبز برای کابینت ها رنگی است که بیشتر خاص پسندان از آن استفاده می کند و به خوبی می تواند در کنار سایر لوازم و وسایل شما بدرخشد.

رنگ بنفش به خصوص طیف پر رنگ آن حتما باید در ترکیب با رنگ هایی مثل سفید در فضای داخلی شما قرار بگیرد چرا که سبب گرفتگی فضای داخلی شما می شود. وقتی از رنگ بنفش ب

رای فضای داخلی خود استفاده می کنید توجه داشته باشید که المان هایی از این رنگ را در سایر بخش های مرتبط با فضای آشپزخانه به کار ببرید این عمل به خوبی به هماهنگ شدن و یک پارچه شدن فضای داخلی شما کمک می کند.

نکته های باحال پتینه برای تغییر طراحی دکوراسیون دیوار

نکته های شگفت انگیز پتینه برای تغییر دکوراسیون اتاق

روش های شگفت انگیز پتینه برای تحول دکوراسیون منزل:


نیا زندارد حتما شما حرفه‌ای باشید. با فهمیدن چند توصیه اسان می‌توانید طراحی دکوراسیون زیبا برای اتاق تان درست کنید.

دیوارهایکی از موثرترین قسمت‌های دکوراسیون منزلند. زیرا که پینکآنها تاثیر بسزایی در ریخت منزل و روحیه ساکنان آن دارند. بااین حال خرابی سطوح منزل نیز به شمار می ایند زیرا نصب تابلوها پرده‌های زینتی برخورد ابزار منزل باعث اسیب دیدن آنها می‌شود.

لازم نیست حتما حرفه‌ای باشید. با آموختن چند تکنیک ساده می‌توانید این عیوب را رفع کنید. علاوه بر این گاهی هم پیش می‌آید که احساس می‌کنید دکوراسیون منزلتان برایتان تکراری شده و حالت یکنواختی پیدا کرده است. در این صورت نیازی نیست متحمل هزینه‌های زیاد شوید و وسایل خانه‌تان را تعویض کنید. حتی با رنگ کردن دیوارها به تنهایی می‌توانید تغییرات باور نکردنی در دکوراسیون خانه ایجاد کنید.

1 - تکنیک پتینه با اسفنج :
این تکنیک یکی از ساده‌ترین و در عین حال زیباترین روش‌های ایجاد طرح روی دیوارهاست. ابتدا زمینه دیوار را رنگ‌آمیزی کنید و سپس یک تکه اسفنج را به رنگ آغشته کرده و به صورت ضربه‌ای به دیوار بزنید. توجه داشته باشید که ابتدا اضافه‌های رنگ را توسط روزنامه بگیرید و سپس اقدام به رنگ‌آمیزی کنید.

2 - تکنیک پتینه با پارچه :
این شیوه نسبت به روش اسفنج، وقت بیشتری از شما می‌گیرد. برای پیاده کردن این تکنیک شما باید تعداد زیادی تکه پارچه تهیه کنید و هر بار یکی از آنها را مچاله کرده و به مقداری رنگ آغشته کنید. سپس به حالت ضربه‌ای روی دیوار بزنید.
البته جور دیگری هم می‌توانید از تکنیک پارچه استفاده کنید. به این ترتیب که مستطیلی به عرض 15 سانتی‌متر و طول 20 سانتی‌متر از پارچه‌ای ببرید. در حالی که با دست 2 سر پارچه را گرفته‌اید آنها را خلاف جهت هم بپیچانید. لوله پارچه را به رنگ آغشته کنید و مانند یک وردنه روی دیوار بکشید. هر بار که پارچه باز شد، این کار را تکرار کنید.

3 -‌ تکنیک بافتدار کردن دیوار در پتینه :
در بافت‌دار کردن دیوار روش‌های مختلفی وجود دارد. از جمله ترکیب پودر مل، روغن الیف، آب و رنگ روغنی ساختمان برای بدست آوردن خمیری نسبتا شل تا در بافت دار کردن دیوار استفاده شود. البته می‌توانید مقدار آب و پودر مل را برای رسیدن به غلظت دلخواه تغییر دهید.

4 ‌- تکنیک رنگ‌برداری :
این تکنیک هم توسط پارچه اجرا می‌شود. اما با این تفاوت که این بار پارچه رنگ اضافی روی دیوار را به خود جذب می‌کنند. ابتدا دیوار مورد نظر را آماده کرده و رنگی را با قلم مو به صورت نیمه رقیق بر روی دیوار بکشید. حالا یک دستمال نخی زبر را که به صورت مچاله در آورده‌اید را به دیوار خیس به صورت ضربه‌ای بزنید. به این ترتیب رنگ از روی دیوار برداشته شد و همزمان با انتقال رنگ، نقش مچاله شده پارچه روی دیوار باقی می‌ماند.

5 - تکنیک راه راه کردن دیوار در پتینه :
این روش بیشتر مناسب اتاق‌های خواب است. البته باید توجه داشت که نباید باعث شلوغ به‌نظر رسیدن اتاق شد. برای مثال می‌توان از این روش تنها برای دیوار سمت تختخواب استفاده کرد. ابتدا نقطه وسط دیوار را پیدا کنید سپس 5/7 سانتی‌متر از هر سمت این نقطه به اطراف حرکت کنید. بدین ترتیب اولین نوار 15 سانتی‌متری ایجاد خواهد شد. به همین طریق تمام دیوار را به نوارهای 15 سانتی‌متری تقسیم کنید.
با استفاده از شاقول خطوط را ترسیم کنید یا از نقطه‌چین‌های بزرگ استفاده کنید و تا پایین دیوار بکشید. سپس با چسب نواری کاغذی یک طرف خطوط علامت‌گذاری شده را بپوشانید به طوری که چسب داخل نوارهایی که باید بمانند چسبانده شود. در نهایت به صورت یکی در میان این قسمت‌ها را رنگ‌آمیزی کنید. شما می‌توانید الگوهایی را نیز به شکل دایره یا مثلث از مقوا جدا کنید و بین این خطوط قرار دهید. البته توجه داشته باشید که اگر می‌خواهید داخل این الگو‌ها را رنگ کنید باید طوری آنها را طراحی کنید که وسطشان خالی باشد.
 
در تمام روش‌‌های فوق هم‌خوانی رنگ‌ها از اهمیت خاصی برخوردار است. بنابراین، هنگام رنگ کردن نکات زیر را رعایت کنید :
_  در تکنیک رنگ‌برداری سرعت عمل مهم‌ترین مساله است، زیرا ممکن است لایه رنگ به سرعت خشک شود و رنگ‌برداری آن به سرعت انجام گیرد. در این صورت می‌توانید ابزار را به کمی تینر روغنی آغشته کنید و به سطح رنگ بمالید. پس از آن‌که ابزارتان (پارچه، کیسه پلاستیکی و...) به رنگ آغشته شد آن را با ابزار دیگری عوض کنید.




آیا تفاوتی میان ساختار وب سایت کم هزینه و پرهزینه وجود دارد ؟

آیا اختلافی میان طراحی وب سایت ارزان و گران وجود دارد ؟

اختلاف در قیمت طراحی سایت, دلایل افزایش هزینه طراحی سایت

اولین پرسشی که اکثر از افرادی که به دنبال ساختن طراحی سایت میباشند از ما میپرسند ، هزینه طراحی سایت است . تقریبا اکثر این مردم در پرسش دوم خود درمورد اختلاف طراحی سایت ارزان و گران سوال میپرسند و علاقه مند می باشند که بفهمند تفاوت ساخت سایت با هزینه 1 میلیون تومان با سایتی که هزینه   طراحی سایت ارزان   آن 3 میلیون تومان میباشد در چیست. به همین دلیل در این مقاله تفاوت در هزینه طراحی سایت را به طور دقیق بررسی میکنیم.

امکانات درخواستی
اولین چیزی که باعث کم یا زیاد شدن هزینه طراحی یک سایت میشود ، امکانات درخواستی مشتری میباشد . گاها مشتری نیازی به یک سایت با امکانات بسیار زیاد نمیباشد و با ساده ترین امکانات موجود نیازهایش مرتفع میگردد ، در این شرایط هزینه طراحی چنین سایتی نسبت به سایتی که دارای امکاناتی بسیار پیچیده و سفارشی شده میباشد تفاوت خواهد داشت زیرا برای طراحی یک سایت ساده در قیاس با سایتی پر از امکانات سفارشی شده وقت و انرژی کمتری لازم میباشد. دربرخی موارد ممکن است برای طراحی بخش های مورد نیاز مشتری نیاز به کدنویسی های فراوان باشد ، در برخی موارد دیگر نیز ممکن است موارد مد نظر مشتری به راحتی قابل طراحی باشد.از طرفی میتوان به تفاوت بین طراحی سایت استاتیک و داینامیک اشاره کرد که میتوانند در هزینه های طراحی سایت باعث افزایش یا کاهش قیمت شوند. پس در نظر داشته باشید که هرچه امکانات درخواستی مشتری بیشتر ، پیچیده و سفارشی تر باشد ، هزینه طراحی سایت نیز افزایش می یابد.



مانند آب میوه نوشیدن سفر کنیم!


مانند آب میوه خوردن مسافرت کنید!


من و زنم مدت زیادی می باشد قصد یک سفر چند روزه تفریحی به ترکیه رو داشتیم؛ حدس می رود شما هم این تجربه رو داشتید که در عرض روز، چندین اس ام اس از محل های مسافرتی دریافت کنید. ابتدابا تعدای از شماره‌های دریافتی تماس گرفتیم، اما زیاد راضی نشدیم، از طرف دیگر هم چون یک بار برنامه ریزی کردیم، گزینه‌های زیادی برای انتخاب نداشتیم، ترجیح هر دوی ما این بود که بتونیم با توجه به کوتاه مدت بودن سفر، ساعت پرواز و محل اقامت مان در استانبول رو جوری انتخاب کنیم که بتونیم حداکثر استفاده از زمان را ببریم.


کم کم داشتیم از خیر سفر می‌گذشتیم که یکی از دوستانمان پرسید: «حالا که شما انقدر دوست دارید برنامه‌ سفر را خودتان بچینید چرا به صورت آنلاین بلیط نمی‌خرید؟!» اما مساله ما فقط بلیط نبود، ما باید هتل هم رزرو می‌کردیم، اینطوری شد که دوستمان به ما سفرستان را معرفی کرد، دوست ما تجربه‌ خرید بلیط هواپیما رو داشت و به ما گفت تا حالا هتل رزرو نکرده، اما انقدر از خرید بلیطش راضی بود که بخواهد به ما اینجا را پیشنهاد کند.


ابتدا با کمی تردید به سراغ این کار رفتم، شاید همان حس تردید و دودلی که خیلی از ما زمان خرید اینترنتی با آن مواجه می شویم، چراکه مبلغ کمی هم نبود و من به این فکر می‌کردم که اگه مشکلی زمان خرید پیش بیاید چکار باید انجام دهم! برهمین اساس پیش از خرید آنلاین با پشتیبانی تماس گرفتم، خانم خوش‌برخوردی که آنسوی خط بود حس خیلی خوبی به من داد و با حوصله به همه سوال‌هایم جواب داد و من متوجه شدم می توانم چه خدماتی رو به صورت آنلاین رزرو کنم. زمانیکه تلفن را قطع کردم، کاملا از تصمیم برای خرید از سفرستان مطمئن شدم.


سایت سفرستان طراحی راحت و خوبی داشت، اول به بخش هتل رفتم و با انتخاب هتل به مرحله‌ بعد راهنمایی شدم، چند گزینه برای هتل داشتم، سایت این امکان رو به من می‌داد که اطلاعات و عکس‌های هتل رو بررسی کنیم و بالاخره توانستیم همان چیزی را که می‌خواستم انتخاب کرده، خیلی راحت و سریع اطلاعات رو تایید و در پایان به صفحه‌ پرداخت رسیدم. البته باید بگم که از همان ابتدا عضو سایت شده‌ بودم.


همین مراحل رو برای خرید بلیط هم انجام دادیم؛ برای اطمینان با دفتر سفرستان یک بار دیگه تماس گرفتیم تا در مورد رزرو اتاقمان مطمئن شویم. وقتی به استانبول رسیدیم و کلید اتاق را تحویل گرفتیم، به حدی رزرو هتل، خرید بلیط و سفر به ما چسبید که تصمیم گرفتیم همین لحظه تجربه‌ خریدمان را به اشتراک بگذاریم. فکر کنم برای کسانی مثل ما که می خواهند برنامه‌ سفر را خودشان هماهنگ کنند، بهترین انتخاب است.