تبدیل موبایل به نمایشگر ضربان قلب!

 مبدل کرد گوشی به نمایشگر ضربان قلب!

ساخت صفحه نمایش دقیق ضربان قلب بر روی گوشی لمسی

 
نمایشگر تازه کوانتومی ضربان قلب

محققان سرزمیناسپانیا برای‌ اولین ‌بار با میکس فناوری نقطه های کوانتومی و صفحه های

 گرافن موفق به ساخت نمایشگر دقیق ضربان قلب بر روی موبایل هوشمند شدند.

محققان موسسه تحقیقات نوری ICFO در اسپانیا با ترکیب فناوری نقاط کوانتومی و صفحات گرافن موفق به ساخت اولین نسل مدارهای دو بعدی با عملکرد تشخیص نوری شدند.

پژوهشگران در اولین گام مفهوم مدارهای فوتونیک یکپارچه را معرفی کردند که هدف نهایی از این مطالعه کاربردی ساختن تجهیزات بزرگ‌ پزشکی و کاهش اندازه آنها است.

 

محققان در مورد عملکرد نمایشگر جدید کوانتومی ضربان قلب عنوان کردند: هنگامی که کاربر انگشت خود را روی صفحه نمایش مجهز به آشکارساز فوتونیک قرار می‌دهد با تغییرات انجام شده در صفحه نمایش نرخ ضربان قلب و میزان خون‌رسانی آن به سیگنال تبدیل شده و بر روی نمایشگر تلفن‌ همراه نمایش داده می‌شود.


به کمک فناوری جدید تشخیص ضربان قلب می‌توان تلفن‌های همراه هوشمند را به یک نمایشگر دقیق و حساس تشخیص سلامت تبدیل کرد. همچنین در صورت تولید نرم‌افزار تشخیص سیگنال‌های عصبی قلب می‌توان از وضعیت سلامت قلب‌ و عروق بیماران به سرعت آگاه شد و تمهیدات لازم را با سرعت بیشتری انجام داد.


چهار روش بااهمیت در دکوراسیون اتاق نشیمن


چهار سبک بااهمیت در دکوراسیون اتاق نشیمن


کنونا در طراحی داخلی تعداد بی شماری شیوه های متفاوت برای چیدمان اتاق نشیمن

وجود دارد که هر کدام خصوصیات و اثرات ویژهخود را دارند. مهم این می باشد که سبکی که شما برای منزل

خود انتخاب می کنید با روحیات و ویژگی های شخصیتی شما سازگار

 باشد و قادرباشد احساسی را القا کند که منطبق

 با شرایط روحی و شخصیتی شماست.
در این مطلب به توضیح ویژگی های چند یک از مهم ترین سبک های دکوراسیون اتاق نشیمن بپردازیم تا بتوانیم شما را در انتخاب سبک مناسب و مورد علاقه تان یاری کنیم.

دکوراسیون اتاق نشیمن , سبک های دکوراسیون اتاق نشیمن
سبک سنتی دکوراسیون اتاق نشیمن
سبک سنتی یکی از معروف ترین و پر طرفدار ترین و از طرفی اصیل ترین سبک ها در دکوراسیون داخلی و به خصوص در دکوراسیون اتاق نشیمن است. این سبک جزو معدود سبک هاییست که گذر زمان آن را تکراری و کسل کننده نمی کند و در هر شرایطی می تواند ظاهری بسیار شیک و رسمی داشته باشد. عناصری از قبیل اشیا و وسایل سنتی و عتیقه معرف اصلی این سبک چیدمان هستند. رنگ آمیزی در این سبک از رنگ های سنگین و غالبا خنثی تشکیل می شود. برای مثال ترکیب زرشکی و طلایی یکی از مهم ترین ترکیبات رنگی در دکوراسیون اتاق نشیمن به سبک سنتی است.

دکوراسیون اتاق نشیمن , سبک های دکوراسیون اتاق نشیمن
بهترین و زیباترین سبک سنتی زمانی در دکوراسیون اتاق نشیمن بوجود می آید که این سبک در تمام قسمت ها و وسایل موجود در اتاق نشیمن به چشم بخورد و هیچ مورد متضاد و مغایری با این سبک وجود نداشته باشد.

دکوراسیون اتاق نشیمن , سبک های دکوراسیون اتاق نشیمن
سبک مدرن دکوراسیون اتاق نشیمن
در این سبک رنگ های روشن و خطوط صاف متعدد حرف اول را می زنند. سبک مدرن هم می تواند رسمی باشد و هم می تواند غیر رسمی و اسپرت باشد. ویژگی این سبک کاملا به نوع و مدل وسایل و پارچه ها وچیدمان آن ها بستگی دارد. برای مثال در یک اتاق نشیمن مدرن و رسمی تعداد رنگ های به کار رفته کمتر است و خطوط منظم تر و واضح تر در طرح های موجود در دکوراسیون و خود چیدمان به چشم می خورند. در حالی که در چیدمان مدرن غیر رسمی تعداد رنگ ها بیشتر است و وسایل و لوازم بکار برده شده بسیار ساده هستند.

دکوراسیون اتاق نشیمن , سبک های دکوراسیون اتاق نشیمن
سبک روستایی دکوراسیون اتاق نشیمن
در این سبک تنها ویژگی ای که بسیار مشهود و محسوس است سادگی و بی آلایشی است. در این سبک بیشتر از پارچه هایی از جنس شانل و پنبه استفاده می شود و وسایلی بسیار به ساده ترین حالت ممکن کنار هم چیده می شوند. چیدمانی به سبک روستایی باید برای افرادی که وارد آن می شوند تداعی کننده روستا و طبیعت بکر باشد، از این رو باید بیشتر از رنگ هایی که در طبیعت وجود دارد مثل سبز و قهوه ای و هم چنین عناصر طبیعی از قبیل چوب و سنگ استفاده شود. چنین سبکی احساسی بسیار تسکین دهنده ای را در فضا القا می کند.

دکوراسیون اتاق نشیمن , سبک های دکوراسیون اتاق نشیمن
سبک تلفیقی دکوراسیون اتاق نشیمن
در چنین سبکی به نوعی دو یا چند سبک مختلف با هم ادغام می شوند و از زیباترین ویژگی ها و قسمت های هر سبکی در آن استفاده شده است. در حقیقت این سبک گلچینی از دو یا چند سبک است.برای مثال از مبلمانی مدرن در کنار کفپوش سنگی استفاده می شود که هر یک نماینده یک سبک هستند و حالت های بی شمار دیگر که می تواند با این سبک بوجود آورد. تنوع این سبک بسیار زیاد است زیرا می توانیم عناصر مختلف سبک های مختلف را به حالت ها متعددی با هم تلفیق کنیم.

رازهای نگفته شده در دکوراسیون مدل های متفاوت میز

 نکاتهای بیان نشده در دکوراسیون مدل های متفاوت میز


شاید هیچگاه ما به گلدانی که روی میز می گذاریم دقت نکنیم اما مطمئن باشید فردی

که داخل منزل می شود، به خصوص برای اولین بار، جزئیات زیادی را می‌بیند و این توصیه های ریز

هم در نظرش با اهمیت جلوه می‌کند. اگر می خواهید نمای خانه تان چشم نواز به نظر آید، بهتر است از نکات کوچک غافل نگردید.


میز غذاخوری
بسیاری از خانواده های وطنی تنها هنگامی که مهمان دارند از میز ناهار خوری بهره می جویند و

به همین دلیل به چیدمان میز ناهار خوری کمتر اهمیت می دهند. فراموش نکنید حتی اگر از این میز استفاده نمی شود هم می توانید به کمک آن خانه خود را زیباتر کنید. شاید یک رومیزی نه چندان بزرگ که تمام سطح میز را نپوشاند به همراه 2 عدد شمعدان برای میز ناهار خوری گزینه مناسبی باشد که بتواند فضای زیبایی برای هال یا سالن پذیرایی شما ایجاد کند.

چیدمان انواع میز, مدل های میز


میز جلو مبلی
میز جلو مبلی هم انواع و اقسام مختلف دارد اگر میز شما دارای طبقه باشد بهتر است در طبقه پایین آن کارد و چنگال، دستمال کاغذی و اگر خانواده پر رفت و آمدی هستنید تعدادی پیش دستی برای

 پذیرایی بگذارید. اما روی میز باید کاملا تمیز باشد و از قرار دادن تعداد زیادی ظرف و یا گلدان برای تزیین بر روی میز خود داری کنید. برای تزیین میزهای جلو مبل فقط از یک گلدان که چندان هم بزرگ نباشد یا یک ظرف در اندازه متوسط استفاده کنید.

چیدمان انواع میز, مدل های میز


میز تلفن
از وقتی پای تلفن بیسیم به خانه های ما باز شد، میزهای تلفن جای هر وسیله ای شد به جز تلفن. به همین دلیل کم کم کاربرد این میزها از یاد رفت و در خیلی از خانه ها این میزها نه تنها جایی برای

 نظم بیشتر نیستند بلکه به بی نظمی و ریخت و پاش خانه هم نیز کمک میکند. پس خوب است دقت داشته باشید نظم وسایلی مانند میز تلفن هم بسیار مهم است و هم به زیبایی دکوراسیون

خانه کمک میکند. قرار دادن تعدادی کاغذ در اندازه های مختلف به همراه چند خودکار و تعدادی دفترچه تلفن و انواع مجله ظاهر نامناسبی به گوشه اتاق یا سالن پذیرایی شما می دهد.
برای نظم و انضباط میز تلفن بهتر است اگرمیز کشو دار است از کشوی آن برای قرار دادن وسایل مختلف استفاده کنید. در غیر این صورت فقط یک دفتر یا یک دسته کاغذ با یک خودکار روی میز قرار دهید.

مجله ها را هم در کتابخانه یا جای دیگر قرار دهید.

چیدمان انواع میز, مدل های میز


میز آشپزخانه
میزهای آشپزخانه، کوچک یا بزرگ، بیشتر به کابینت هایی شباهت دارد که وسایل اضافی را روی آنها قرار میدهیم و با همین کار به ظاهر ساده نظم و ظاهر آشپزخانه خود را به هم می زنیم. برای جلوگیری

از این وضعیت بهتر است میز آشپزخانه هم مثل سایر میزها تمیز و مرتب باشد و برای تزیین آن فقط از وسایل بسیار کوچکی استفاده شود. برای مثال نمکدان های تزیینی و یا ظروف مخصوص

دستمال سفره می تواند گزینه مناسبی برای تزیین میز آشپزخانه باشد.

مشکل تازه در سیستم عامل ios 9.3 آیفون

مشکل جدید در سیستم عامل ios 9.3 آیفون

سیستم عامل ios 9.3، به‌روزرسانی تازه سیستم‌عامل گوشی‌های لمسی کمپانی آیفون دچار برخی مشکلات شده است.

به نظر می‌رسد جدیدترین نسخه سیستم عامل موبایل لمسی کمپانی آیفون یعنی ios 9.3 استارت خوبی ندارد. آیفون مجبور شده به علت بوجود آمدن پاره‌ای از ایرادها موقتا انتشار این آپدیت تازه را متوقف کند.

درست زمانی که شرکت اپل انتشار یک نسخه اصلاح شده از ios 9.3 را از سر گرفته بود مشکل جدیدی پدید آمده. در یکی از وبسایت‌های انجمن حمایت از مصرف‌کنندگان اپل، بعضی از کاربران آی‌فون 6 و آی‌فون 6s از اینکه در به‌روزرسانی جدید تعدادی از اپلیکیشن‌ها درست کار نمی‌کنند، شکایت کرده‌اند.

ظاهرا چندین لینک مربوط به مرورگر پیش‌فرض اپل Safari، بخش Mail، یادداشت و پیام‌ها دچار مشکل شده‌اند. اپلیکیشن‌های فوق به جای آنکه به سایت‌های مربوطه وصل شوند، بسته شده یا هنگ می‌کنند.

در این میان بعضی گفته‌اند از کار انداختن JavaScript می‌تواند به حل برخی مشکلات در مرورگر Safari کمک کند، اما مشخص است که این کار راه حلی اساسی برای رفع مشکلات نیست.

گرچه اغلب این شکایات از طرف کسانی که جدیدترین مدل‌های آیفون را در اختیار دارند به گوش می‌رسد، اما برخی با گوشی‌های قدیمی‌تر هم همین مشکلات را تجربه کرده‌اند. کسانی هم می‌گویند این مشکلات قرار بوده در ios 9.2.1 حل شود ولی حل نشده.

عالی ترین تایم برای تور چین چه زمانی می باشد

تور لحظه آخری چین  و گردشگری در این سرزمین به مدت چند دهه قبل  بسیار توسعه یافته است. سرزمین چین را به عنوان ازجمله از پررونق ترین بازار های گردشگری می دانند.سرزمین چین از لحاظ توریست و مسافر در جایگاه سوم جهانی قرار دارد.تعداد افرادی که در سال 2010 از چین بازدید کرده اند در حدود 56 میلیون نفر بوده است.با توجه به آمار های اعلام شده احتمال تبدیل شدن چین به بزرگترین کشور توریستی دنیا در سال 2020 وجود دارد.

چین با نام رسمی جمهوری خلق چین، کشوری است که در شرق قاره آسیا واقع شده است.کشور چین که پرجمعیت‌ترین کشور دنیا با بیش از ۱,۶ میلیارد نفر سکنه‌است، توسط حزب کمونیست چین در قالب نظام تک‌حزبی اداره می‌شود. این حزب بر ۲۲ استان، ۵ منطقهٔ خودمختار، ۴ شهر با مدیریت مستقیم (پکن، تیانجین، شانگهای و چونگ‌کینگ) و ۲ منطقهٔ اداری ویژهٔ بسیار خودمختارِ هنگ کنگ و ماکائو حکومت می‌کند. پایتخت کشور چین، پکن است. از نظر وسعت سومین یا چهارمین کشوردنیاست

و از نظر وسعت خاکی دومین کشور بزرگ دنیا بدون احتساب آب های داخلی است.چین دارای چشم اندازهای طبیعی متنوعی است که از استپ‌های جنگلی و بیابان‌هایی چون گبی و تکله‌مکان در ناحیهٔ خشک شمالی نزدیک به مغولستان و سیبری روسیه گرفته تا جنگل‌های گرمسیری در سرزمین‌های مرطوب جنوبی نزدیک به ویتنام، لائوس و برمه را در برمی گیرد. مناطق غربی چین ناهموار است و مرز طبیعی چین را با هند ، رشته کوه های هیمالیا و تیان شان ترسیم می کنند.زبان رایج مردم چین ، چینی است و واحد پولی آن یوآن می باشد. شهرهای مهم چین عبارتند از : پکن ، شانگهای ، گوانجو و هنگ کتگ.کشور چین
بهترین زمان برای سفر به چین :کشور چین همواره یکی از محبوب ترین مقاصد گردشگری بوده که در تمام ماه های سال گردشگران زیادی به آن سفر می کنند. اما سه هفته ی طلایی در چین وجود دارد که آئین ها و مناسبت های خاص آن هفته ها از جمله جاذبه های گردشگری چین محسوب می شود. این هفته ها عبارتند از : تعطیلات روز می ، تعطیلات روز ملی چین و تعطیلات جشنواره بهاره.  دو هفته ی آخر اکتبر نیز که نمایشگاه تجارت جهانی در گوانجو برگزار می گردد یکی دیگر از زمان های پر طرفدار برای سفر به چین است و تعداد زیادی تجار و صاحبان کسب و کار در این بازه زمانی به گوانجو سفر می کنند.

امیدواریم که تور چین   به شما خوش بگذرد